Ordförande har ordet 2018-12-21

Tråd startad i 'Ordförande har ordet' av Leif Edström, 21 December 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Leif Edström

Leif Edström HBK Ordförande

Kommun:
    Piteå
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    2386
    Vänner!

Så närmar vi oss Julen och därefter ett nytt år. Familjen Edström är samlad för jul- och nyårsfirande och det är många som åker runt vårt avlånga land för att träffa nära och kära under julen, ta det lugnt därute på vägarna.

Det har hänt otroligt mycket här i klubben under året och då menar jag inte bara exempelvis årsmötesträffen och alla andra träffar som genomförts under året.

Det har hänt riktigt mycket här på forumet också den 4 januari så lanserade vi vårt nya Forum som du nu läser detta inlägg på. Jag måste säga att det har gått alldeles utmärkt trots att det för många kändes ovant i början, men nu kommer man knappt ihåg hur det gamla såg ut. Det pågår också ett kontinuerligt arbete av vår projektgrupp med att fortsätta att förbättra och min uppfattning är att dom har gjort ett alldeles strålande arbete.

Under året införde vi också digitalt medlemskort så att du alltid ska kunna ha ditt medlemskort tillgängligt. I enlighet med den nya lagen så har vi även anpassat oss till GDPR.

Vi är nu i slutarbetet avseende var vår Årsmötesträff och årsmöte som ska gå av stapeln 2019, håll ögonen öppna vi hoppas att vi kan informera om detta tidigt nästa år.

Så vill jag då slutligen till alla drygt 15000 medlemmar tillönska​

:santa1: En Riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År :santa1:

RoyoBritt, Lundsholm, ptpab och 60 andra gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.