Om appen Fiatcamper

Tråd startad i 'Värt att veta om Husbilar' av Jokin, 11 Juni 2018.

1. Jokin

Jokin HBK Medlem

Kommun:
    Borlänge
    Medlemskap:
    2018
    HBK-Nr:
    6254
    Är det någon annan än jag som inte kommer in i appen Fiatcamper? Jag får endast en länk till www.fiatcamper.com som jag inte kommer förbi. Väl där uppmanas man att registrera sin profil på ett socialt nätverk. Där tog mitt intresse tvärt slut.

Montreal, Los Suecos, Master och 2 andra gillar detta.
  2. Stefanswede

Stefanswede HBK Intresserad

Kommun:
    Upplands Väsby
    Hej,

Ja jag märkte det också, antar att dom lagt ned appen och vill att man skall skapa ett konto www.fiatcamper.com sidan istället, men du kan även registrera dig utan en profil på socialt nätverk såg jag!

upload_2018-6-11_20-34-55.png

/Stefan

brogu och Jokin gillar detta.
  3. Knut

Knut HBK Medlem Admin medlem

Kommun:
    Australien
    Medlemskap:
    2022
    HBK-Nr:
    994
    En slik registrering er kun et hjelpemiddel slik at de fleste ikke behøver å taste inn alle feltene selv :D Ofte må en til slutt legge på et eget løsenord (eller fortsette å benytte pålogging gjennom det sosiale media en har benyttet første gangen).

Stefanswede gillar detta.
  4. Jokin

Jokin HBK Medlem

Kommun:
    Borlänge
    Medlemskap:
    2018
    HBK-Nr:
    6254
    Det jag absolut inte vill är att på något sätt koppla ihop appar eller hemsidor med Facebook. Jag har ett Facebookkonto som jag försöker hålla så isolerat som möjligt, allt för att de inte ska alltför lätt ska kunna lagra uppgifter om mig. Jag inser att jag förmodligen kommer att misslyckas i det mesta, men vill i alla fall göra vad jag kan.

Los Suecos, Rolandn, Sanddammaren och 2 andra gillar detta.
  5. Knut

Knut HBK Medlem Admin medlem

Kommun:
    Australien
    Medlemskap:
    2022
    HBK-Nr:
    994
    @Jokin jeg har full forståelse for det og velger ofte selv reserve løsningen med å taste inn den info de forlanger. Men jeg har restriktet den public profil som kan leses ved slike kall - og fjerner de koblinger som ikke er aktuelle lenger.

Jokin gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.