• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Oj då!

F

F.d. 418

Guest
Jag blev visst besökare nr 20.000! När jag först tittade in hör för ett par veckor sedan, var det runt 6.000 om jag minns rätt. Nåväl, rätt ska vara rätt. Det är en mycket bra hemsida, väl värd ideliga besök. Hälsn. AndersW

 
F

F.d. 25011

Guest
Sv: Oj då!

Hej på er och god fortsättning.

Just nu är det 20 100 visningar av hemsidan, det blir ett snitt på 874 per dag.
Inte illa.
/ Leif
:santa-2-icon:
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Oj då!

Katten sitter framför mig på bordet och jag vet inte vem av oss som slickar sig mest om munnen........

Tack för de fina orden och utan att ha tillfrågat de övriga i HBK Web gänget så tackar jag ändå på allas vägnar för denna uppskattning och vi lovar att vi ska göra vad vi förmår för att i fortsättningen förtjäna er uppskattning.

God fortsättning och Gott nytt

HBK Web gänget
:holly-3-icon:
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Oj då!

Med tanke på hur gammal klubben är och hur bra weben är så syns det att det är en mycket kunnig webmaster! Jag om någon vet hur struligt det är att hålla i en klubb om man inte har kompetenta medarbetare och framförallt webmaster. I hojklubben som jag är ordf. för så har vi också en otroligt duktig webmaster, man ska veta att det jobbaet som en sån person gör är klubbens ansikte utåt. www.classicsuzuki.com
 
Toppen