• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny ställplats på Orsa camping

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Ny ställplats på Orsa camping

Orsa camping är inget alternativ för mig. Var där för några år sedan och blev besviken. Inte på priset utan på att jag
- skållade mig i duschen, termostaterna i flera av duscharna var kass
- fick stå i en lång kö för att checka ut, dåligt organiserat
- skräpigt på campingen, fulla sopkärl med lock på trekvart och kråkor som spred sopor
- allmänt smågrinigt bemötande av personalen

Men det är ju några år sedan så de har kanske skärpt sig. Synd för att det dåliga intrycket lever kvar i mitt minne. Annars var det fina omgivningar.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Ny ställplats på Orsa camping

Tanken med ställplatsen är väl att man enkelt skall checka in och slippa att köa för att checka ut?

Hoppas att fler campingar tar efter!
 

klas Andersson

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
13911
Medlemskap
2024
Hej jag tycker att dom ska ta 500 kr per natt då behöver dom inte lägga ner något arbete på ställ platserna vitsen med Ställplatser är att det ska vara lite enklare platser för oss som vill stå så man kan bestämma om man vill ha el det viktigast är att man har en plats att stå på
 
Toppen