• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

F

F.d. 50003

Guest
Hejsan, Jag heter Roger Gunnarsson,bor i Söderhamn. GOD fortsättning på det nya året från en som åker husbil hela veckorna året om.
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej Roger

Välkommen i klubben och god fortsättning själv, från en som ställer av bilen på vintern.
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej rogun!

Välkommen till HBK, hoppas du ska trivas här!

Om du vill så får du gärna dela med dig av hur det är att ha husbilen aktiverad året runt, det är säkert många av oss som vill höra mera om detta, vad man ska tänka på, glädjeämnen, upplevelser, ev problem mm.

Har du några tips om ställplatser är det också mycket välkommet liksom allt annat du kan tipsa om!

/Kjell

:reindeer-icon:
 
F

F.d. 50003

Guest
Sv: Ny medlem

Jag har husbilen som tjänstebil sen några år tillbaka,tröttnade på hotell. Kör ca 4-5000 mil per år i mellansverige och norrland. Jag är tekniskt intresserad och tittar mycket på olika konstuktionslösningar och detaljer. Jag skall försöka hjälpa till med frågor så gott jag kan. Hälsningar Roger.
 

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Välkommen rogun
Vi åker på vintern också men i mycket mindre omfattning.
Kom igår kväll hem från från Tyskland efter att ha firat nyår där tillsammans med barnbarnen. Verkligen trevligt.
Var både i Heiligenhafen och Rendsburg.
God fortsättning önskar
Barbro och Gert i Tungelsta:santa1:
 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Ny medlem

:rolleyes: Välkommen i gänget Rogun. Vi åker hela året runt jobbar i veckorna åker på helgerna.Har varit ute i helgen med HBK 12 och HBK 17 Hälsningar HBK 14 Kenth och Lisbeth.:D
 
Toppen