Nu måste ni

Tråd startad i 'Husbilskalle' av hianders, 10 Mars 2015.

1. hianders

hianders HBK Medlem (P)

Kommun:
    Avesta
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    145
    höra av er!! Om er nuvarande familj har ont om tid så kanske det finns någon familj i Karlstadstrakten som kan hjälpa er att komma iväg?! Om inte er familj har tid och möjlighet och kan just nu så kan de skicka gänget till mig så betalar vi portot!! Vår första resa blir till Wapnö träffen i början av maj.

Vi vill ju bara att ni skall få åka och berätta vad ni är med om! Titta bara i tråden som handlar om HusbilsKalle! Tanken är ju att ni skall få vara med om mycket!

Kalle - nu är det bara en hund hos hianders - så det är lugnt!

Hälsningar
    hianders/Inger o Hasse o Simon

2. Nizze

Nizze HBK Medlem

Kommun:
    Oskarshamn
    Hemsida:
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    138
    Sv: Nu måste ni

Vad jag förstår så var det väl meningen att Husbilskalle skulle vara på resande fot och rapportera med ord och bild. Det verkar som om nuvarande värdpar helt har missuppfattat sitt åtagande. Nu måste Kalle och Carla få byta värdpar så fort spm möjligt.

pelbo, Lenima, Helene & Micke och 6 andra gillar detta.
  3. Lenima

Lenima HBK Medlem

Kommun:
    Gnesta
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    11286

Nu har jag köpt en flamencoklänning till Carla så jag hoppas vi får träffa henne och Kalle längre fram. Kanske behöver några små justeringar göras.
    VAR ÄR NI NU? OCH BLEV DET NÅGON SPANIENRESA?

Bifogade filer:

Eva & Hasse 9, hianders, Nizze och 2 andra gillar detta.
  4. hianders

hianders HBK Medlem (P)

Kommun:
    Avesta
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    145

Hur går det? Var är ni?

Carla - du har ju en fin klänning som väntar, sen blir det väl flamenco för hela slanten?! En och annan vals också kanske?

fru hianders/Inger

Lenima, Lasse-125, PeO&AL och 2 andra gillar detta.
  5. PeO&AL

PeO&AL HBK Medlem

Kommun:
    Helsingborg
    Medlemskap:
    2021
    HBK-Nr:
    6607

Hej.
    Vi har blivit lovade att Kalle och Carla ska bli Skåningar inom det snaraste.
    Väntar just nu på ett speciellt meddelande att vi skall möta upp våra hedersgäster.
    Vi planerar att de skall få se Skåne i vårskrud, mm. Sen skall de få besöka en favorit i repris nämligen Wapnöträffen innan det bär av till Frankrike med härliga bad i Medelhavet mm. När de väl är hemkomna har Kalle lovat att hjälpa till med Lergökarallyt om han bara fick prova att åka en Koennigsegg, vilket han naturligtvis skall få göra, så nu måste vi försöka fixa ett G-bälte till honom om vi sen kan övertala Carla att åka med får vi se. Carla ville hjälpa Ann-Louise vid incheckningen till träffen så att så många som möjligt får träffa henne. Kalle ska åka med PeO på scootern undertiden på en massa uppdrag, här måste vi fixa till en hjälm så att det inte sker några olyckor, tror inte Kalle riktigt litar på mig när det gäller motordrivna farkoster.

Senast ändrad: 19 Mars 2015
    husbilar, smålänningen, pelbo och 7 andra gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.