• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

När vi hämta vår nya husbil!

P

Pilote630

Guest
Vi köpte vår nya ”Plåtis” Pilote 630 TX -18 hos Maskincentrum i Bockara/Oskarshamn !
Affären gjordes upp på distans och när det blev dags att hämta hb så ställde säljare Jimmy Nilsson upp för oss hela dagen med genomgång av alla funktioner i den omfattning vi ”orkade” ta in all information om bilens alla faciliteter.
När det blev dax för lunch bjöds vi på restaurang inne i Oskarshamn inte bar vi köpare utan våra goda vänner med.
I kylen väntade en kyld flaska skumpa.
Vi är mer än nöjda med en sådan leverans av Maskincentrum och deras säljare!
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.044
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Verkar nästan som ni betalat för mycket för bilen med tanke på uppbackninen, jag har aldrig upplevt detta, hoppas jag har fel utan det är en ovanligt bra leverantör!
Skriv gärna någon rad hur bilen fungerar, nya bilar brukar kräva viss justering.
 
P

Pilote630

Guest
Hej! Bilen fungerar bättre än vi vågat hoppats på! Vi har lagt ner mycket kraft på att få till den hb vi ville ha som motsvarade våra krav.
Angående priset så är det lägsta av de offerter vi tog in.
En återförsäljare med små omkostnader i egna lokaler sedan länge.
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
hej ! ja det är roligt att höra att det förekommer trevliga omdömen med ! när vi skulle hämta våran och kom dit hade de tappat bort nycklarna så fick åka hem utan hb ! får säga grattis till er nya bil och hoppas ni får mycket glädje och många sköna mil med den !
 
Toppen