• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mobiltelefon - uppdatering

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Jag har haft en telefon, en LG5 ett tag nu och varit nöjd med den. Allt var frid och fröjd tills jag häromdan erbjöds en uppdatering. Jag accepterade den och tänkte inte närmare på det. Jag vet ju att i den här branschen är alla produkter "ofärdiga" och måste uppdateras lite då och då.

Nåväl, efter ett tag tyckte jag att jag tvingades ladda batteriet allt oftare. Batteritiden har minskat drastiskt och jag är inte alls lika imponerad av den här nallen längre. Finns här någon som vet hur man ska komma till rätta med det här problemet? Kan man kanske "backa" en uppdatering?

Jag tycker detta är konstigt. Meningen med uppdatering är väl att nallen ska bli bättre? Inte tvärtom!

Jappe
 

Belar

FD HBK Medlem
Inlägg
1.934
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023
Sv: Mobiltelefon - uppdatering

Testa med att tömma systemcachen. Det görs vanligtvis genom att man gör en omstrt genom att tex. (beror på fabrikat) håller inne power + vol. ner. Man får då en meny föratt bla.tömma cache.
Borde funka att googla på tömma cach LG5
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Mobiltelefon - uppdatering

Jag tror faktiskt att din medicin fungerade. Tidigare blev telefonen varm vid laddning. Det blir den inte längre. Tack för hjälpen, Belar!

Jappe
 
Toppen