• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Midsommar

F

F.d. 50722

Guest
Hej alla ensamma! Var skall vi träffas i midsommar? Jag vill inte resa ensam då! Rolf
 

JOE50

HBK Medlem
Inlägg
714
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2024
Sv: Midsommar

Kom till Smednäsets Camping utanför Svärdsjö och fira en riktig Dalamidsommar med midsommarstång och allt som hör till.
Helgen är späckad med trevligheter.
På kvällarna dansar vi till levande musik på lövad dansbana. :p:

http://www.smednaset.se/

OBS! Smednäset är en öppen CC camping och är medlem i SCR

JOE
 
F

F.d. 50722

Guest
Sv: Midsommar

Hej alla ensamma! Nu har jag bokat in mig på Smednäset! Kom dit nu alla som inte, likt mig, vill vara ensam, Hälsning Rolf
 
H

hcarlsson1956

Guest
Sv: Midsommar

Både min bror som är 63 har egen husvagn, och våran son har också har köpt en husvagn och har delad vårdnad på en liten kille på 2 år. Och vi beger oss tillsammans till Strängnäs och vi själva har en husbil och det ska bli kul och komma ut lite. Men bror jobbar så han kommer ej med.
 

stig janson

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
6222
Medlemskap
2024
Sv: Midsommar

Kom till hampetorp 14-16 juni där kommer att finnas mer ensamåkare på den träffen. Det kan vara så att någon eller några inte vet vad dom ska göra på midsommar Där kan man prata ihop sig till ett gemensamt resmål
 
Toppen