• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Med husbil genom Europa vintern 2019

BabsanoKent

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2024
Har förstått att man inte får lägga in sin blogg på husbilsklubben om den innehåller annonser eller om man tjänar en slant på den. Jag har skrivit en blogg i många år och jag vill bara inspirera andra husbilsmänniskor, att lämna Sverige under vinterhalvåret och bara ha det bra söderut. Vi befinner oss just nu i Portugal och vill ni läsa om vår resa så gå in på babsanokent.bloggo.nu. Inga annonser finns och inte tjänar jag några pengar på den heller....
 

BabsanoKent

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2024
Efter långa resdagar i Frankrike och Tyskland, med avbrott förstås, avslutade vi färden uppåt med att sitta fyra timmar i kö från Hamburg och uppåt. Inte kul och att bränslet tog slut gjorde inte dagen roligare. Men, nu är vi i Grossenbrode och kopplar av, ska handla lite drycker i Heiligenhafen innan vi på fredag kör ombord på färjan i Travemünde. Läs gärna mer om resan på min blogg
 

BabsanoKent

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2024
Vi har nu varit hemma ett tag efter vår övervintring söderut och jag känner att jag vill göra ett litet avslut. Vill ni läsa om de sista resdagarna så gå in på min blogg.
 
Toppen