• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Letar gammal begagnad husbil

F

F.d. 54216

Guest
Hej! Mitt namn är Robert och jag är intresserad i det lite friare live av husbilsägande, men jag är ung och de flesta husbilar jag har hittat har varit utanför min budget. Jag hoppas på att det finns någon av er där ute som vet om någon privatperson eller företag som kan hjälpa mig med det jag söker.

Det jag letar efter är en begagnad husbil för max 15 000 kr.
Söker ingen lyxhusbil, bara en som kan köras (med B-körtkort).
Är bosatt i Linköping så inom rimligt avstånd skulle ju föredras.
Om ni vet om var jag kan vända mig för något av detta slag, eller känner till någon som har tänkt på att sälja en gammal husbil så skulle jag vara ypperligt tacksam tipset.
 
F

F.d. 56562

Guest
Det finns ett 20-tal husbilar i den prisklassen på blocket. Några kanske är över 3,5 T
 

Jolof

HBK Medlem
Inlägg
440
Kommun
Hedemora
HBK-Nr
11883
Medlemskap
2024
Vill inte grusa dina drömmar. Men i den prisklassen får du ett renoveringsobjekt i ej körbart skick (obesiktigad, körförbud). Har du tiden, kunskapen och pengarna som krävs för att få ett gammalt fordon i körbart skick så kör på! Annars avråder jag starkt från att köpa en husbil i den prisklassen.
 
Toppen