• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kostnader för att äga en husbil

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Den måste vara avställd minst 15 dagar mellan påställningarna. Annars betalar man för hela tiden.
 
F

F.d. 55374

Guest
Tommy vad vill du ha sagt med det?

Skulle värdet vara mindre för att man haft en massa sömnlösa nätter, oro, givit andra ett arbete, inkomst och trygghet, eller....?

TommyD

Ursäkta Tommy, det var inte meningen att du eller någon annan skulle ta illa upp. Ibland blir det det lite förhastat, är väl skadad efter all skit man har sett genom livet. Fick börja med tungt arbete redan som 14 årig med mycket liten lön. Kanske läge med en annan tråd, får ta det när vi kommer hem från Fuerteventura.
Tommy R
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Ursäkta Tommy, det var inte meningen att du eller någon annan skulle ta illa upp. Ibland blir det det lite förhastat, är väl skadad efter all skit man har sett genom livet. Fick börja med tungt arbete redan som 14 årig med mycket liten lön. Kanske läge med en annan tråd, får ta det när vi kommer hem från Fuerteventura.
Tommy R

Tommy, det är lugnt.

Passar på att önska er en fortsatt fin semester på ”De hårda vindarnas ö”. Har ni tillgång till hyrbil rekommenderar jag en tur till sydvästra delen av ön. Den lilla byn Cofete, det spännande huset Villa Winter med sin mystiska Nazi historia, men bada inte på den vackra stranden... livsfarliga strömmar.

Ha’ nu en fin semester, när ni kommer hem är det snart dags att ta fram husbilen.

TommyD
 
Toppen