• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kanske kan Web svara på frågan

D

Deleted member 11118

Guest
Skärmklipp.JPG

Innebär denna statistik att just nu har vi 23 819 som har reggat sig som intresserade. Hur länge kan man vara reggad utan att bli medlem?
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Det går bra att vara Intresserad i obegränsad tid. Enda begränsningen är att Intresserade bara kan skriva max 300 inlägg och att de inte kommer år medlemssidorna med rabatter, ställplatser och träffar mm.

Då och då sker det en rensning av intresserade som inte varit inne på sidan under en längre tid.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
2012 var jag "intresserad" på en Tysk och en Engelsk husbils-sajt, läst lite med hjälp av översättningar, bytte mejladress några gånger under tiden och glömde påloggning på båda ställen. Hoppas att dom har raderat mig för jag kommer inte ens ihåg vad det var för sajter! Försöker någon Web kontakta mig för att meddela om "borttagning" då fungerar inte ens mejlkontakt längre. Önskar innerligt att jag är helt borttagen och belastar inte längre deras kostsamma HD-utrymme, för dit kommer jag inte fler gånger...

1.jpg
 
Toppen