• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Java Win 10

jojje

HBK Medlem
Inlägg
851
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2024
När jag vill öppna Promobil ställplatskarta står det :
"Hoppsan! Ett fel uppstod.
Google Maps lästes inte in korrekt på sidan. Se JavaScript-konsolen för teknisk information"
Har fungerat tidigare ! Tacksam för tips !

Jojje
 

Jolie

HBK Medlem
Inlägg
420
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2024
Microsoft Edge stöder inte Java.
När du får felmeddelandet prova då att klicka på de tre horisontella punkterna längst upp till höger.
I listan väljer du att öppna med Internet Explorer för att se om det kan fungera.
Jag har gjort så vid några tillfällen då jag stött på problem med Java och då har fungerat för mig att öppna med Internet Explorer.
Om inte detta fungerar, prova då med att ställa om till Google Chrome eller någon annan Webbläsare som huvudwebbläsare.

//Jan-Olov
 
F

Fd.16159

Guest
Verkar som Promobil hade något bekymmer med Googlekartorna under måndagseftermiddagen.
Hade själv samma erfarenhet som Jojje. Fungerade vid lunch och ett par timmar senare inte alls.
Använder Chrome som webbläsare. Provade även på mobilen att nå Promobil och samma sak.
Nu under tisdagen inga bekymmer

Bosse
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Det er en stor forskjell på Java og JavaScript (eller mer korrekt EcmaScript). Det siste er en integrert del av HTML5 og er fullt ut støttet i alle nyere weblesere, java er ikke støttet direkte - for noen weblesere kan det fungere med et tillegg.

Vi benytter en del JavaScript her på husbilsklubben.se - det er nesten umulig å lage en moderne webside uten litt JS.
 
Toppen