Märks att ni inte semestrat så värst mkt nere i södra europa, där är det mer regel än undantag att man satt upp bommar på 2 meters höjd längst parkeringar vid havet(medelhavet bla) och även andra populära platser längs mosel, rhen mm, just på grund av att man tröttnat på alla som ställer sig som dom vill och blockerar och hindrar andra, dessutom tömmer gråvatten och annat rätt ut på ej avsedda platser
Jag hoppas att du kan njuta av dina resor runt Medelhavet, även om du lägger ner mycket tid på att kolla vad andra med HB gör runt Medelhavet
Själv har jag i september levt på heltid i min HB i nio (9)år året runt och fricampat längs Medelhavet från Spanien till Syrien jag har inte en enda gång märkt det du skriver..... Men det kanske beror på att jag aldrig väljer "turist stråket" utan söker mig till platser där jag möter lokalfolket och inte andra med HB
Om ni bara visste hur jag ibland har ställt HB så skulle jag fått många ogillande här på Hbk. Därför berättar jag aldrig detta här på Hbk forumet och i gengäll klagar jag då inte på hur andra gör..... Jag tycker livet blir mycket lättare då