• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Instruktionsbok på svenska

inger47

HBK Medlem
Inlägg
301
Kommun
Vimmerby
HBK-Nr
22701
Medlemskap
2024
Sv: Instruktionsbok på svenska



Av vilken anledning borde Hymer i Sverige vara speciellt hjälpsamma mot dig som valt att köpa en bil i Tyskland? De har som levebröd att sälja Hymer här i landet och gör enligt min mening helt rätt när de väljer att prioritera sina egna kunder.
nu tycker jag du är dummmmmm
 

sandelius

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
6675
Medlemskap
2024
Skicka ett meddelande till mig med din mailadress så kan jag skicka den som PDF mot en symbolisk gåva till Berta Kamprads stiftelse för forskning om cancer Berta Kamprads Stiftelse - IKEA
Jag är nybliven ägare till en tidigare importerad Weinsberg Imperiale V 600 ME-2,3 -2007 , är det något du kan ordna instruktionsbok till bodelen på ??
mvh
Svante
 

smålänningen

HBK Medlem
Inlägg
1.636
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2024
Jag är nybliven ägare till en tidigare importerad Weinsberg Imperiale V 600 ME-2,3 -2007 , är det något du kan ordna instruktionsbok till bodelen på ??
mvh
Svante
Tyvärr har jag bara manual till Weinsberg från 2014. Bildelen har jag för 2010 års modell =i stort sett samma som 07
 
P

Pilote84

Guest
Hej. Har köpt en äldre husbil och där fanns varken manualer eller instruktionsböcker. Någon som har eller vet var jag kan hitta detta. Det är en HYMER B644. 2001. Jag har aldepanna och dubbelgolv i den.
 

Ramez

HBK Intresserad
Inlägg
1
Kommun
Lund
Hej. Har köpt en äldre husbil och där fanns varken manualer eller instruktionsböcker. Någon som har eller vet var jag kan hitta detta. Det är en HYMER B644. 2001. Jag har aldepanna och dubbelgolv i den.
Hej exakt samma här. Jag har samma bil och saknar samma grejer !
 

inger47

HBK Medlem
Inlägg
301
Kommun
Vimmerby
HBK-Nr
22701
Medlemskap
2024
Sv: Instruktionsbok på svenska



Av vilken anledning borde Hymer i Sverige vara speciellt hjälpsamma mot dig som valt att köpa en bil i Tyskland? De har som levebröd att sälja Hymer här i landet och gör enligt min mening helt rätt när de väljer att prioritera sina egna kunder.
jaha där ser man...avunsjukan finns även här i klubben...
 
Toppen