• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Illa behandlad på ställplatsen Trelleborg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Men kräva 100 spänn för en kvart är lite väl drastiskt kan man tycka. Kanske funkat om dom begärt en tjuga istället.
 
F

F.d. 51109

Guest
måste beskriva ställplatsen i simrishamn kom dit fredag stoppa i kort fick betala 330:- stod kvar tills söndag fick betal för lördagen till söndag 330:- till men som där såg ut inget toa papper och så skitet värre än på ett utedass ,, såg inte ut att vara städat på sista veckorna , och där man tömmer toan där var stopp skitarna låg och flöt,, säger bara vad fick vi betala för ,,, fy f...n inte mer ,,denna plats gällde vid båtshamnen elr fiskehamnen
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Jag fattar ingenting, det finns massor med husbilsfolk som inte vill betala för hoppborgar och lekplatser i övrigt på campingar men som gladligen betalar samma summa för en yta som är grusad UTAN faciliteter, eller mer av vad en camping kostar.

Vi undviker grusade/asfalterade ställplatser som kostar pengar, jag har aldrig förstått mig på att man vill stå så,. Då står vi hellre i skogen vid en sjö eller på en bergstopp i vår ensamhet eller så får det bil en camping med faciliteter.

Bästa campingen hittills i år är: Husbilsresor – Google My Maps

Kostnad 160kr, bara familjeduschen var var detta, enligt oss, sen var utsikten uppe på berget där vi stod magisk. Bilen står på grus men alla hade en konstgräsmatta också.

5 av 5 möjliga enligt oss, men så kopierar och snor vi allt vi kan från Micke & Nillans husbilsresor, dom har liknande uppfattning som oss.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen