• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbil och Husvagn

Arne Lindh

HBK Medlem
Inlägg
182
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
16472
Medlemskap
2024
Sv: Husbil och Husvagn

Nej, Readly kostar 99 kr i månaden. Du har missförstått deras specialerbjudande om 99 kr för tre månader (som annars skulle kosta 297). Jag har åtta olika husbilstidningar (alla syns inte på bilden) i Readly för 99 kr/månaden.
 

Bilagor

  • IMG_1992.png
    IMG_1992.png
    4,7 MB · Visningar: 12

Arne Lindh

HBK Medlem
Inlägg
182
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
16472
Medlemskap
2024
Sv: Husbil och Husvagn

En bild som visar nio av de tidningar jag kollar då och då. Bara en på svenska, tre på engelska och resten på tyska (man lär sig). Två är husvagnstidningar, men de innehåller ändå mycket intressant för en turist på väg. För 99 SEK. Det är som hittat. Det finns ytterligare ca 500 tidningar i andra ämnen att bläddra bland.
 

Bilagor

  • IMG_1993.png
    IMG_1993.png
    5,5 MB · Visningar: 7

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Husbil och Husvagn

Sen ingår ju ett flertal resetidningar att läsa om resmål rent allmänt i för att inte tala om alla korsordstidningar att roa sig med under regniga dagar och dagstidningar för att hålla sig ajour med vad som händer i världen!
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.806
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Sv: Husbil och Husvagn

"Metoo" Troligen den lättaste kostnaden att acceptera varje månad, 99 kr och vi är tre som läser mycket.

Tack Knarrevik, som gjorde mig uppmärksam för flera år sedan.

Rekommenderas!

TommyD
Hej
Håller med dej. Jag läser mer än 10 tidningar per mån, allt från Land till Husbilstidnigar.
Får också tacka Knarrevik för tipset.
Mvh. Klas
 
Toppen