• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbil 07

Roddan

HBK Medlem
Inlägg
134
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
12159
Medlemskap
2024
Hej på er. Vi tycker det här verkar roligt. Att läsa och se vad som tycks.
Vi är husbilsfolk . Vill ha lite förslag om trevliga platser inför kommande säsong
Hälsningar Rod&Gudrun Norrköping :)
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Husbil 07

Hej Roddan !

Välkommen in i gemenskapen, här skojas friskt med glimten i ögat (speciellt i forum fiskekroken, för där har de en egen ljugarbänk) ;) ..finns massor av trevliga platser i forum Husbilsplatser.



Mvh
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Husbil 07

Välkommen hit Roddan!

Trevliga platser finns det lite överallt, hade ni tänkt er åka åt något särskilt håll så kan jag rekommendera norrut (förstås), vi har det vilt och fritt här uppe som en klubbmedlem brukar skriva om de platser han har hittat här.

Men det finns många platser i vår ställplatslista, gör en djupdykning och titta runt!
Med den nya funktionen på GPS-angivelsen kan du när du klickar på GPS-koordinaterna få en zoombar kartbild över platsens läge, inget eget GPS-program behövs alltså för att få full information!

Har du egna smultronställen som du vill avslöja blir vi glada om du lägger in dem i ställplatslistan, alla bidrag mottages tacksamt!
Instruktioner om hur du lägger in platser finns på forumet, får du problem så gör ett inlägg eller PM:a någon HBK Web så får du hjälp!

Hoppas du ska trivas med oss!
 
Toppen