• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hubsan

axgren

HBK Medlem
Inlägg
38
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
376
Medlemskap
2024
Sv: Hubsan

Det verkar vara ett bra köp..en liknande kostar ca 1500:- här hemma..
Själv kör jag med Eachine E50 .....
Du får lägga upp lite bilder när du kommer igång....
 
S

StorDansk

Guest
Sv: Hubsan

Ser ut som en bra inträdesmaskin, och Hubsan har varit med ett bra tag och har gott
rykte, köp till batterier så du slipper åka hem och ladda efter 5-10 minuter när du har som roligast :)
Sök på YouTube efter "How to fly a drone" eller liknande, finns massor att kolla på innan du stiger till väders,
Lycka till med din maskin.
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Hubsan

Jag har en äldre/enklare Hubsan, den har dock kamera.

Köp till propellrar och extra batterier ifall du nu slår till.
Min klarar ca.5min på en laddning, jag har 3st batterier, som laddas via USB-uttag, går snabbt att ladda upp igen.

Nu vet jag inte vad som skiljer denna mot min, men det tar några timmar att få in tekniken, min kan göra 360's

En sån här har jag, dock krävs träning för att flyga så här stabilt som i filmen.

[YOUTUBE]JBcfukhSEYQ[/YOUTUBE]


:cool:
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Hubsan

ÄÄÄHH, Det blev en bättre begagnad DJI Phanthom 2 Vision istället. Ett säkrare kort tror jag. Efter att ha läst manualen 2 ggr och provflugit är jag djupt imponerad.
 
Toppen