• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hasse P

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Tjabba Efter många tryck på knapparna så kom jag äntligen hit, för man är ingen utpräglad Datahacker precis , Jag Åker Husbil i stället. Tjabba på er.
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Hasse P

Hjärtligt välkommen Hasse P!
Hoppas att du får glädje och nytta av Husbilsklubben.se och av oss andra.

Välkommen Hasse P
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Hasse P

Tack ska du ha Bigge, Jag kände att det har forumet var det som jag ville tillhöra när vi nyss köpt en Adriatik 610-89a från att förut åkt Husvagn,Marianne frugan altså är eld och
lågor om det här med Husbilen , så nu blir det nya sjöar för rengbågsfiske för oss.
Det kanske finns dom som kan ge tipps om bra vatten i klubben vart efter vi lär oss att
bekanta oss närmre med varandra. PS. Väldigt snygg och proffsig Presentation av klubben.

MVH
Hasse P.
Marianne.
 

Rolf HBK-72

HBK Medlem
Inlägg
118
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
72
Medlemskap
2024
Sv: Hasse P

Hej och välkommen in i hagen, Hasse o Marianne
Vi som önskar er välkomna är Rolf o Marie Molin HBK 72.
Vi bor också i Valdemarsvik. Närmare bestämt i Gållösa. Vi köpte vår husbil. Pilote R 780 S, integrerad 90 års modell i november 05.
I somras utforskade vi mest närområdet. Mycket i Åtvidaberg och Kisa-trakten. Där neråt finns många fina platser. Hör gärna av er. Vi kan kanske byta litet erfarenheter.
Marie o Rolf
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Hasse P

Tjabba Rolf &Marie, Va kul att värden är så liten när man ger sig i kast med nya forum
som till Exempel det här som förenar oss med Husbilar, vi bor ju bara ett stenkast ifrån
varandra typ: Vi bor Permanent i NÄS vid sjön Yxningen (fritidsområdet) sen 6 år tillbaka
vid en flytt från PEKING du fattar va . Ålder på mig Hasse= 54 smidiga år. Marianne=54 orörda men med 2 st gemensamma flickor 25 respektive 29 år++++ 2st Barnbarn,
Det skulle vara intresant att höra av er vidare om intresse finnes, Passar härmed på att önska er en god jul i alla fall.

MVH: Hasse& Marianne.
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Hasse P

Tack för berömmet om forumet, ja som du märker får man kvickt kontakt här. När jag såg att du också var intresserad av fiske så kom jag att tänka på att vi i augusti övernattade på en F camping i Eksjö, FC13 Bergets Sportfiske & Camping. Det såg väldigt fint ut där så det kan jag rekommendera, tidigt på morgonen var det flera som kom med fisk.

Bigge

God Jul på er

:santa-2-icon:
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Hasse P

:santa1: Jabba Bigge Tack för tipset vi var i Eksjö på premiärfiske på Rengnbåge den 1 maj
Vi var i gölen som ligger före Bergets Fiske som heter SM gölen den kallas så pga det
spelades ett SM i Bandy där förr i tiden. Vi kampade på Eksjö Camping som ligger fint till
vid sjön. dom har ett fint stort Majbål med raketer samt sång den siste April.
REKOMENDERAS till alla Medlemmar.
PS: vi fick fisk vi med.
God jul & Gott Nytt År
HASSE P & Mariann.:santa-5-icon:
 
Toppen