• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Har landat

F

F.d. 4811

Guest
Hej alla som inte hann med! Vilket ställe!!!! Har inte varit här förut? Inte jag!

När vi landat kom det ett gäng killar och serverade välkomstdrinkar. Vi 50 som kom samtidigt installerade oss på det kalasfina centret. Inna middag var der rekreation med massage m m. Kl 19 var det middag med fördrink och sedan trerättersmiddag. Efter det så var det dans. Den "förening " som tog emot oss hade fixat fram killar som sällskap för var o en!

Katterna blev väldigt mysigt omhändertagna med middag o dyl. De fick jättemysiga pälsplädar att ligga på o vila efter maten.

I morrn drar vi hemåt igen till våra älskade män för att åka en tur med husbilen resterande dagar av påskhelgen!
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Har landat

Ahaa.

Var det dit du försvann... Jag undrade faktiskt över klädedräkten, kvasten, panna, och katten. Men ni kvinnor har så mycket konstigt för er som vi män inte alltid kan tolka.

//din man Roger
 
Senast redigerad av en moderator:

Siv o Hans

FD HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
977
Medlemskap
2023
Sv: Har landat

Det måste varit en lång resa , det finns bara ett fåtal strå kvar på våran kvast i dag

närmare bränslestopp går inte att komma , nästa år ska det bli en kvast med mer borst på så hon säkert kommer hem igen .


Glad Påsk på er alla

Hans
 
Toppen