• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Efter förlust av min fru i cancer, skulle jag vilja få erfarenhet/kontakt, med likasinnade ev för att fortsätta ett singel/nytt liv med husbil innom EU

Hej
Jag har aldrig träffat dig men har läst om din förlust på husbilsklubbens Facebook-sida och blev mycket berörd och beklagar verkligen. Det är starkt av dig att redan nu börja tänka framåt och tänka på en fortsättning på husbilslivet.

Om du läser lite vad som skrivits här på forumet under singlarna ser du att det
har byggts upp ett fantastisk nätverk bland ensamåkare. Den som ordnade första träffen för ca två år sedan var Niels Christensen som också hade blivit ensam och ville fortsätta åka husbil och antog att det måste finnas många fler ensamåkare. Samtidigt med första träffen skapades också en Facebook-sida som heter Husbilsinglar. Kanske är det där som det mesta har dryftats under dom här åren. Sidan har nu närmare 70 medlemmar.

Det har varit många träffar, både spontana och mer organiserade. Den senaste var i Lindesberg i oktober och då kom sex bilar. Och många vänskapsband har knutits.

Så läs lite här och vill du sedan också vara med på Facebook kan du skriva det här så lägger någon av adm in dig.
 
L

Lilben

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Jag är en av adm i singelgruppen på FB. För att jag ska kunna släppa in dig som medlem måste du göra en vänförfrågan till mig på mitt FB konto (du kan ta bort den så fort jag släppt in dig )
Hälsningar
Lillebeth Bender
 
F

F.d. 55417

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej vill bli med i "hemliga gruppen" jag är HBKnr 6399 Marie-Louise Börjesson mail adress lolou42@hotmail.com tel 0733414171 MVH Lolou medlem 2015
 
F

F.d. 50616

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej, jag vill bli medlem i singelklubben på fb! Heter Bo Lavestedt på fb. Min mail är bo.lavestedt@gmail.com är medlem 2015! Mvh Lave
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Jag skulle gärna släppa in dig men det går inte från min iPad. Är ute o reser ett par veckor så jag kommer inte åt nån PC. Lillebeth eller nån annan i gruppen kan nog släppa in dig.
 
F

F.d. 26231

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej jag heter Veronica Kronberg och vill bli medlem i hemliga gruppen,
min mail är lillankronberg@outlook.com
Är Hbk medlem och singel.
Medlem 2015.
 
F

F.d. 50647

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej jag är ny i klubben och skulle gärna vilja delta i singelgruppen.
Hur gör jag?

Vänligen Melvin 0708376267
 
F

F.d. 50647

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej jag försöker bli medlem i Husbilsinglar.
Jag har just sökt att bli med i facebook gruppen Husbilsklubben,
men jag hittar ingen länk som heter Husbilsinglar på facebook?
Gör man det när man kommit in på Husbilsklubben eller hur fungerar det?

Mvh Melvin
 
F

F.d. 50647

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej du får ursäkta men jag har på lite olika sätt försökt bli medlem i Husbilsinglar. Hoppas inte det blir rörigt för er. Mitt namn är Melvin Clark clark.mcab@gmail.com. Jag heter Melvin på Facebook.
 
L

Lilben

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej !! Om du gör en vänförfrågan till mig på FB så kan jag släppa in dig i gruppen
Hälsningar
Lillebeth Bender
 

byggarnsten

FD HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
2896
Medlemskap
2021
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej är singel åkt Husbil sedan 04 både som särbo och senaste som singel är en trevlig öppen man som spelar golf, tycker om det mesta i livet som gör livet glatt.
Byggarnsten är mitt medlemsnamn i husbil klubben
Ha det så bra
Hälsningar Sten
 
L

Lilben

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej !
Har skickat PM till dig

Hälsningar
Lillebeth Bender
 
F

F.d. 30610

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hej! Köpte nyss min första husbil och blev medlem i husbilsklubben för en kvart sen:) Singel är jag också och väldans trevlig enligt mig själv å nu vill jag förstås vara med i FB gruppen också:p: Karin Löwenborg heter jag på Facebook. karin@teorik.se
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Gruppen Husbilsinglar på Facebook

Hejsan alla hur kommer man med i denna singelgrupp?
 
Toppen