• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Golf i vinter i Torreveija

I

Inger-Lisbeth

Guest
Åker ner till Torreveija i slutet på denna månad och undrar om det är någon som har eller vet ngt. om golfklubbar runt om, eller i distriktet. Jättebra om ni har info. om greenfee också, naturligtvis också om banornas kvalitet.
Inger-Lisbeth
 
T

Teddi

Guest
Sv: Golf i vinter i Torreveija

hej lisbeth,,min granne e där tre månader varje år,,han e golfare uti skorna,,ja tror till o med att han tältar på banan,:D,där finns tydligen hur mycke golf som helst i den regionen,,han skriver till mej var o varannan vecka,,ja frågar honom,,
 
I

Inger-Lisbeth

Guest
Sv: Golf i vinter i Torreveija

Niger och tackar. det skall bli väldigt intressant
Ingel-Lisbeth
:wub:
 
F

F.d. 50209

Guest
Sv: Golf i vinter i Torreveija

Hade hus i Torre fram till 2004 och spelade på. CampoAmore, Villamartin, Las Ramblas, El Plantio, Alenda, Altorreal, Alicante golf, Bonalba. Greenfeen höjdes mycket när Euron infördes tyvärr så jag har inga aktuella priser. Det har också byggts fler banor sen vi for därifrån.
 
Toppen