• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gilla knappen.

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Såg att Rindö nu verkar vara över för husbilar när jag lästa ställplatsinfon, såg att den sista platsen "Oxdjupet" belagts med parkeringsförbud och jag klickar i gilla knappen.


Inte fasiken tycker jag det är bra, ifall någon nu skulle tro det. Jag tackade bara för informationen så man inte sitter och åker dit och så får man vända.

Riktigt synd att den är belagd med parkeringsförbud, fin plats att spana på båtarna.:(
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Detta med "gillaknappen" tycker jag att man skall använda för att antingen visa att ett inlägg är bra eller att man uppfattat att man fått ett svar på något man frågat om. Det är högst irriterande när någon frågar om något & får svar från andra i klubben utan att visa att man uppmärksammat de svar & hjälp man fått.
 

Zero

FD HBK Medlem
Inlägg
1.379
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022
Var betydligt fler reaktioner på inlägg i gamla forumet, enligt min mening.

Åke
 
F

F.d. 14324

Guest
"Oxdjupet" belagts med parkeringsförbud och jag klickar i gilla knappen.

Står det gilla för dig där? I så fall bör vi titta på det.
Det ska stå "Besökt" istället för gilla vid våra husbilsplatser och funktionen används för att visa att man besökt platsen.


upload_2018-6-9_11-4-17.png

mvh jocke

Tillägg, ah, nu fattar jag när läser lite mer noggrant, mer kaffe behövdes,, det var i tråden ställplatsinfo du såg oxdjupet och tryckte på gilla. :oops: Jag trodde det var för själva platsens inlägg.
För min del då jag ibland skriver i ställplatsinfo: Tryck på gilla precis så mycket du vill, då ser vi att vi inte skriver för döva öron och att i alla fall någon bryr sig om att vi meddelar att det har skett en förändring för en plats.
Jag tror att de flesta som varit med ett tag ändå förstår att det du menar när du trycker på gilla i ställplatsinfo är att du tackar för informationen och inte har något alls med om du gilar eller ogillar det.
 
Senast redigerad av en moderator:

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.139
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Nää... gilla knappen tycker jag skulle tagas bort:swoon:, varför?.... jo för det första så är det mer personligt när vi får ett personligt skrivet eller muntligt tack :yes:, och för det andra så triggar det dem som behöver få bekräftelse av andra.... så ser jag på det och jag är inte intresserad av att diskutera mina synpunkter i detta ämne nu här på Hbk..... tryck bara på gilla knappen:twitcy::confused:..
 

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Kunde vara många knappar men det blir alldeles för många
I så fall tycker jag ett Tack borde man kunna ge om man får ett bra svar på en fråga eller undran
Gilla låter väl bättre om man visar en bra bild på en bra lösning o dyl
Men som sagt har vi vant vid gilla så det är väl accepterat här i vårt superba forum
 
Toppen