• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Genom vindrutan

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Genom vindrutan

Midnattssol i Narvik. Bilden togs 23.00 igår (kamerans klocka felinställd).

Ikväll står vi nästan så långt norrut man kan komma på Västerålen/Lofoten - Andöyas nordspets vid Bleik. För övrigt rätt fantakstiskt att det finns internettäckning här (Net1) - berg runt om - bara öppet västerut ut mot atlanten. Det blåser en del häruppe....

Lyckas inte ladda upp fler bilder just nu.
 

Bilagor

  • P1010876.JPG
    P1010876.JPG
    3 MB · Visningar: 36
F

F.d. 53173

Guest
Sv: Genom vindrutan

002.JPG
Gammelstad Luleå 6 maj 2012
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Sv: Genom vindrutan

Detta är vår utsikt denna sommar bild 1 bild 2 är från båten den lilla röda bygnaden är vår bastu som tidigare var flytbastu med pontoner under, stugan till höger (körriktning) är vårt sommarhus det gula huset till vänster är min kusins och det står delvist på vår tomt men det används inte mera (märkte att gula färgen inte syns men huset bakom buskarna)
Ha De Paffw
 

Bilagor

  • 004.JPG
    004.JPG
    1,3 MB · Visningar: 29
  • 002.JPG
    002.JPG
    2 MB · Visningar: 47
Senast ändrad:
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Genom vindrutan

Idag 20120614 vid Stekenjokk. Mycket snö kvar på fjället och lågt vatten i de vattenmagasin vi passerat. Är snösmältningen sen, eller är det för lite snö i fjällen för att fylla vattenmagasinen? (i så fall blir strömmen dyr till vintern - ska man binda el-priset?):confused::confused::confused:
 

Bilagor

  • P1020072.JPG
    P1020072.JPG
    3,7 MB · Visningar: 34

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Genom vindrutan

Här är det också "power"! Har jag väl fått upp ångan på "Skorven II" så går det undan! Då kör jag tills det ryker! Ingen Ferrari går säker!

"Flytta på dig jädrans sölkorv så jag kommer fram".

Ferrarin.jpg
 
Senast ändrad:
Toppen