• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Genom vindrutan

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Visserligen inte "genom vindrutan", men kanske kan denna bild ändå kvalificiera sig att få vara med ;)

Vi var i Italen (Piemonte) och provade lite vin hos den lokala vinproducenten. Vi blev tillsammans med några andra personer inbjudna till middag kommande kväll. Otroligt trevlig gest från vinmakaren! Vartefter kvällen led, och tillräckligt mycket av hans vin hade druckits, ställde han frågan.... Ville vi inte se hur en vintank ser ut innefrån? Såklart var det några av oss som längtat efter att få se just detta. Sagt och gjort. Jag (till höger i bild) Vinmakaren (till vänster i bild), samt en trevlig norrman (mitten) valde att hoppa in i tanken. På det sättet fick vi en utsikt "genom tanken" som förevigades av min fru.

IMG-20170323-WA0000.jpg


Denna kväll kommer vi aldrig att glömma. Behöver jag nämna att vi köpte lådvis av hans goda viner ;)


Ha de gott!

//Jocke
 
Toppen