• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Göta Kanal 2

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Har nu varit på bio och titta på Göta Kanal 2. Den var jättebra. Skrattade mycket. :D Filmen har fått rätt dålig kritik i tidningar häromkring så då visste man ju att den skulle vara rolig. Jag och filmkritikerna har sällan samma uppfattning. :rolleyes:

Visst kunde man räkna ut att allt skulle sluta lyckligt på alla konstiga sätt, men vad är det för fel i det? Alla dansade tillsamman efter kanalracet och var glada. Jag kan inte framhålla någon skådespelare framför någon annan, men det var kul att det fanns såna man känner igen sedan gammalt + en hel del nya ansikte. En liten biroll som jag inte glömmer är tvillingarna (samma skådespelerska) varav den ena ska fiska. Om ni går och tittar på filmen lägg då märke till hur mycket man kan göra av en liten biroll. För att inte prata om Svante Grundström, Lena Endré (jag säger bara jisses)och o s v.;)

Om ni tror att ett gott skratt förlänger livet och om ni gillar lite 80-talsnostalgi gå och titta på Göta Kanal 2.:music-icon:
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: Göta Kanal 2

Vi har också varit och sett Göta kanal i dag med barnbarnen.Den var rolig och vi fick många skratt. Gunilla o Egil
:santa1:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 25011

Guest
Sv: Göta Kanal 2

Hej och god fortsättning,

Har ni tänkt på en sak, filmer som får dålig kritik är i regel rätt bra och humoristiska för oss vanliga människor. Jag har ett minne av att originalet också fik dålig kritik.

Ha det bra!!
Leif
:santa-2-icon:
 
Toppen