• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Går allt att sälja

peter nilsson

HBK Medlem
Inlägg
1.554
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2024
Min tanke med inlägget var. Att ett repobjekt för dessa pengar är dyrt. Många förstår nog inte vilket jobb det är att reparera en fuktskadad (tror jag) husbil. Hur får man hem den? Bärgare?
Ha det
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.617
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Varför skulle den inte gå att köra? Jag ser f.ö. inte någon info om skadans omfattning, men troligen är det ju mycket arbete, men om man gör det själv behöver det ju inte bli särskilt dyrt, när det är fixat har man en fin bil för ganska lite pengar, dessutom med en riktig kvalitetsínredning om man jämför med de flesta nyare bilar..? :)
 

sjorog65

FD HBK Medlem
Inlägg
104
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
27139
Medlemskap
2023
Pris på en oskadad likadan verkar ligga på runt 265 000. Jag skulle hellre köpa en sån än att försöka reparera den med stämpat tak...
Det är nog inte mycket att tjäna på att fixa till den.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.617
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Kanske 80.000, om ditt pris är realistiskt? Förmodligen går det att pruta på objektet också?
 
Toppen