• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Framtidens tvättmaskin

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Ja den där var ju en smart liten maskin, gillar att den faktiskt har en riktig trumma också jämfört med andra liknande små camping tvättmaskiner, tack för tipset!

/Stefan
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.131
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Tyvärr den är omodern.... Jag har tidigare skrivit om den jag har Carad 45... se bifogad länk... och titta på den med mörkblått lock... :spinny: Min har nu fungerat klanderfritt i snart 6 år... i H-bilen :) och jag behöver bara lägga i tvätten sen sköter den resten :):):) för bara 1 tim sedan tog den hand om min tvätt.... och med riktigt varmt vatten från solpanelerna :D:D:D så här går inte mycket el åt :eek::eek::eek:

CARAD - Επίσημος εισαγωγέας | Fisher & Paykel | Imetec Bellissima | Olimpia Splendid | mē | | CARAD - Επίσημος εισαγωγέας | Fisher & Paykel | Imetec Bellissima | Olimpia Splendid | mē | | CARAD - Επίσημος εισαγωγέας | Fisher & Paykel | Imetec Bellissima | Olimpia Splendid | mē |
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Tyvärr den är omodern.... Jag har tidigare skrivit om den jag har Carad 45... se bifogad länk... och titta på den med mörkblått lock... Min har nu fungerat klanderfritt i snart 6 år... i H-bilen och jag behöver bara lägga i tvätten sen sköter den resten för bara 1 tim sedan tog den hand om min tvätt.... och med riktigt varmt vatten från solpanelerna så här går inte mycket el åt
CARAD - Επίσημος εισαγωγέας | Fisher & Paykel | Imetec Bellissima | Olimpia Splendid | mē ||
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.131
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Nästan som min... men på min kan du också ställa in temepen på vattnet mellan 30-70 grader :spinny:
 
Toppen