• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Foton på DJI Vision

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.269
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Hur gör ni med fotona på sdkortet ni som har Vision? Låter ni dom vara kvar och isåfall skrivs dom över?
Har inte hittat någon funktion för borttagning.
 
H

HighwayHotel

Guest
Sv: Foton på DJI Vision

Hej, När du tankat ner bilder eller filmer till din telefon, kan du formatera om kortet. Under kamera inställningarna i appen, så finns denna funktion. Tror det är den längst ner i menyraden på vänster sida. Du kanske behöver scrolla ner för att hitta den. Om du tar ut kortet och använder en kortläsare, kan du även där delita eller formatera kortet. Gamla bilder skrivs inte över vad jag märkt. Utan är kortet fult, så är det fullt.

Lycka till!
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.269
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Foton på DJI Vision

Misstänkte det. Såg också formateringen som du säger ligger längst ner.
Undrade bara om det fanns i menyn när man bockar att man där kunde delita dom.
Då är vi på samma bana.

Kan också informera om att om någon byter microkort och det inte fungerar så formatera på samma ställe som beskrivs ovan.
Bytte till 32GB kort och det va inte bara att sätta i utan att formatera i kameran.
 
Senast ändrad:
Toppen