• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fin service på Camping Bahia i Santa Pola

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Vill berätta om fin service och en mycket omtänksam receptionist, på Camping Bahia i Santa Pola.

Sent i måndagskväll ringde jag receptionen på Camping Bahia och pratade med Sr. Martin. Mitt ärende var att jag blivit kontaktad av en HBK'are, som var orolig för en annan HBK'are, gäst på campingen.

Självklart skulle han springa över och prata med gästen, sen ringa tillbaka till mig. Efter 10 minuter kom samtalet och jag fick prata med gästen. Vi kom överens om att det skulle vara bäst att uppsöka hälsocentralen för säkerhets skull.

Pratade med Sr. Martin och bad honom hjälpa till med taxi, vilket han tyckte var en dålig idé. Han föreslog i stället att vänta en halvtimma, till 23.45 när han skulle bli avbytt, så skulle han ta gästen till hälsocentralen.

Sedan vet jag att han väntade hos läkaren, körde till Apoteket och tillbaka till campingen med gästen, mitt i natten. Det kallar jag extremt god service.

När jag sedan ringde och tackade honom för hjälpen sa han bara, " aqui somos una familia", fritt översatt, här är vi som en familj!

Trevlig inställning, som förklarar varför campingen är så populär bland HBK'are.

TommyD
 
Senast ändrad:
Toppen