• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förvirrat

Kjell o Gertie Åkerlund

FD HBK Medlem
Inlägg
37
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
2293
Medlemskap
2023
Allting är lätt när man kan det.När man kommer upp i ålder är inte allt så lätt som det var förr, jag förstår alla som är frustrerade.Någon form av lathund kanske hade varit bra om det är möjligt att ordna, för vi är tydligen ganska många som inte hänger med.
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.550
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Har inte läst hela tråden men håller med TS. Det har blivit besvärligare om man skall göra något annat än bara läsa och kommentera.

Skulle nyligen ställa en fråga och kunde inte fortsätta i entråd som rörde ämnet för den var för gammal. Det blev till att skapa en ny tråd. Klickade på Forum där jag förväntade mig hitta ett lämpligt alternativ men icke! Letade länge, länge innan jag hittade den rätta vägen. Var på god väg att ge upp innan jag äntligen hittade rätta vägen. Hur jag bar mig åt har jag redan glömt och får förmodligen leta lika länge nästa gång.

Samma sak när jag tänkte lägga in en ny ställplats häromdagen. Där fanns inte heller något lämpligt i listan som kom fram då jag klickade på Husbilsplatser. Var flera gånger på väg att ge upp innan jag äntligen hittade en väg fram. Inte konstigt om folk inte lägger in något nytt.
Hur jag bar mig åt har jag ingen aning om, för, med stigande irritation blockeras den delen av hjärnan som lagrar sådan kunnskap - lika besvärligt dagen efter.....
 
F

F.d. 14324

Guest
karta över vågstationer här?
Clas visade dig var du hittar filen så att du kan använda den i någon app, men du kan även använda den skarpa kartan som filen kommer ifrån, vågstationerna ligger som ett lager i den här kartan: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1WPc04vdbxNfL3FWSPhIxFw-QzyQ&ll=58.94360579051972,18.24888600822669&z=4

Själva tråden i hbk: https://www.husbilsklubben.se/forums/threads/vågstationer-på-en-karta.86573/

mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen