• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förvaring av pet flaskor 1,5 liter

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Förvaring av pet flaskor 1,5 liter

Jag läste idag om en snubbe som hade kommit på ett nytt användningssätt för petflaskor. Han skar ut botten och använde dem som fordral utanpå sin favoritdryck på systembolaget. Hade han nöjt sig med 29 flaskor hade affärsiden varit lönsam, han åkte dit på den trettionde.
 
F

F.d. 29979

Guest
Sv: Förvaring av pet flaskor 1,5 liter

Jag läste idag om en snubbe som hade kommit på ett nytt användningssätt för petflaskor. Han skar ut botten och använde dem som fordral utanpå sin favoritdryck på systembolaget. Hade han nöjt sig med 29 flaskor hade affärsiden varit lönsam, han åkte dit på den trettionde.

?
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
F

F.d. 29979

Guest
Sv: Förvaring av pet flaskor 1,5 liter

Är det dyrt för den specialinredningen?
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Förvaring av pet flaskor 1,5 liter

Är det dyrt för den specialinredningen?

Det är ju inte speciellt snyggt med flaskhållare i ståltråd för över 700 spänn. Så småningom kommer jag väl att göra hållare i samma material som förvaringen ovanför om jag inte hittar något vettigt att köpa klart.

Men tack ändå för tipset.:)
 
Toppen