• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En ny cache?

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Ikväll är det visning på Elskåpen man har klistrat på dem under dagen och invigningen är i kväll kl 18:00 och vi blir presenterade på torget med musik och tal. Jag var och tjuvkikade lite på loket och visst HBK märket sitter där, men jag har vetat koordinaten på samtliga 19 ett par dagar så jag hade utarbetat en Multi cache som skulle släppas samtidigt i kväll men eftersom den bygger på reg numren på skåpen och de som monterat plastfilmen har bara skurit ut reg skyltarna på hälfen av dem då fungerar det inte att släppa cachen i dag, jag får invänta och se om de skär fram skyltarna senare, för jag tror att de behöver dem om det blir fel i någon fastighet.

Kloicka för större bild. loket.jpg
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Ja nu är cachen utlagt och den är hittad det var ju skönt att ledtrådarna fungerade, eftersom man klistrade över skåpens reg. nr. som jag hade byggt letrådarna till finalen på så fick jag göra om alltihop och leta nya ledtrådar i skåpens närhet, det var inte lätt här ett ex. på uppgift i brist på annat: Riktnumret till företaget som tillverkat skylten på biljettautomaten. Det var de närmaste siffror jag hittade vid just detta skåp.
Här är länken till denna cache den kan se lite olika ut i webbläsaren beroende på om man är reg. geocachare eller inte. Elskåpstävlinens geocache
 
Toppen