• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En ny cache?

H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

687 nu kl tio i sju ikväll.

Visst når vi 700 innan kvällen är slut.

Inger/fru hianders
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Dagsläget beträffande Tävlingen är följande att mitt bidrag "Nohabloket" har tappat två placeringar och nu är det ganska tätt därefter.

TTelalista3.jpg

Tävlingen pågår till 11/4 och det är bara 14 st som blir publicerade, tanken är att göra en typ av Multi eller Mystery Cache dvs. att man skall göra en uppgift tex. att samla in siffror på några av slåpens skyltar och sedan med en matematisk gåta få slutkordinatet och kunna logga slutmålet. Upplägget blir att man blir lite tvingad att passera samtliga skåp, men då var tanken att "Vår" egen bild finns med på ett skåp.
Om ni vill kan ni rösta här: RÖSTA
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

NU ger vi järnet och röstar klubbkompisar! Som ni ser är Postis bidrag på nionde plats och på den nedre halvan.

962 ska väl inte vara oöverkomligt att slå! 860 just nu kl 13.15

KOM IGEN!!

fru hianders/Inger
:yes::yes:
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

920 kl 10.50

Med den här farten är vi nog uppe i 1000 röster innan kvällen:p

fru hianders/Inger
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

"Lite mer drag under galoscherna!"

Fattas bara 75 röster nu så når vi 1000 röster. Kom igen!

Inger
:yes:
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

Oj oj!

Det bidrag som ligger lite före Postis bidrag hade igår 4/4 962 röster och idag 5/4 finns där 1050!!!!!!!!!!! Slutspurten närmar sig. Deadline 11/4.

Nu hjälps vi åt, eller hur?!! Kom igen!

Inger/fru hianders
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

Ställningen nu Postis med bara fem dagar kvar?!!

Inger
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Tack alla ni som röstade på mitt bidrag. Tävlingen är nu avslutad och Nohabloket blev nr:4.
Invigning på denna elskåpspromenad sker Torsdagen 5 Maj kl 18:00. Skåpen skall utsmyckas på en liten promenad i centrala staden med start från torget, sen får jag börja fundera på en Multi Geocache när jag vet var skåpen är placerade. Även ni som inte geocachar hoppas jag att ni besöker "Fallen och slussarnas stad" och går elskåpsrundan.
Länken till TTelas hemsida och tävlingen är: TTela
På bilden som jag skickade till tryckeriet gjorde jag en liten "kupp" med att placera klubbmärket på loket utan text så vi känner igen vårt varumärke. Här är bilden.

Klicka för större bild. Nohablok.jpg
 
F

F.d. 52969

Guest
Sv: En ny cache?

Grattis!!! Kul med dekalen på loket.
Kanske man ska satsa på huslok istället för husbil. Då kan man ju kasta gps,en.
Vi kommer garanterat att gå rundan, men vi avvaktar tills multicachen är fixad.
Hälsningar. Leif o Lisa
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

Grattis Nisse "Postis"!! Vi är gärna med på den enklare formen av geocaching eftersom vi inte har gjort detta förut! Kanske finns det plats för båda sorterna?!!

Glad Påsk till er!

fru hianders/Inger
 
Toppen