• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En chock!

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tomas Schultz

Guest
Sv: En chock!

Vilken J-vla SANDLÅDENIVÅ på denna tråd.....................
 
F

F.d. 10602

Guest
Sv: En chock!

För samtliga ställplatser på Öland med service, tex el kostat det 140 sk, det är billigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

göte27

HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
27
Medlemskap
2024
Sv: En chock!

Vi har just fått höra att Borgholms kommun har höjt ställplatsavgiften i Böda hamn med 40%. Förra året kostade det 100kr per dygn, inkl. el vatten och tömning av grå-toavatten. I år 140 kronor för samma tjänst!!!! I år om du väljer bort elen kostar det 120 kronor/ dygn. Med tanken på att inflationen är ca 2% och bara för att platserna blev poppulära i fjol är det en orimlig höjning. Vi hoppas att alla Hbk- are protesterar mot denna prishöjning. Kontakta borgholms kommun och framför era åsikter om denna enorma höjning av avgiften.
P.s Som vi har hört gäller samma prishöjning inom hela Borgholms kommun! :mad::mad::mad:

Åk inte dit.Åk norrut istället.
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: En chock!

Vi har just fått höra att Borgholms kommun har höjt ställplatsavgiften i Böda hamn med 40%. Förra året kostade det 100kr per dygn, inkl. el vatten och tömning av grå-toavatten. I år 140 kronor för samma tjänst!!!! I år om du väljer bort elen kostar det 120 kronor/ dygn. Med tanken på att inflationen är ca 2% och bara för att platserna blev poppulära i fjol är det en orimlig höjning. Vi hoppas att alla Hbk- are protesterar mot denna prishöjning. Kontakta borgholms kommun och framför era åsikter om denna enorma höjning av avgiften.
P.s Som vi har hört gäller samma prishöjning inom hela Borgholms kommun! :mad::mad::mad:
Till Styrelsen vill ni vara så vänliga att stänga den här tråden som enligt minn mening drar ett löjes skimmer över HBK.
Vänligen //2179
 
F

F.d. 29763

Guest
Sv: En chock!

Hej
Sluta gnälla, jag tycker det är fantastiskt att kunna stå i Borgholm nästan mitt i centrum med duch möjlighett, fantastisk utsikt till det facila priset 120 skr. vart vill ni vara någonstans, tycker ni att det är för dyrt stanna hemma då, är det gratis ????
Borholms och Ölands fantaster
Stig Kristina :twitcy:
 
F

F.d. 55464

Guest
Sv: En chock!

Jag håller med er fullständigt.
Öland är underbart :) !
Det är värt varenda krona !!
 
Senast redigerad av en moderator:

lasse58

HBK Medlem
Inlägg
26
Kommun
Växjö
HBK-Nr
497
Medlemskap
2024
Sv: En chock!

Jo, mjölk är ju en utgift här i livet!:p
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen