• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elcyklar

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Elcyklar

GAZE-BIKE har jag haft sedan 2011 och är väldigt nöjd med den.
Köp den med det större batteriet så blir du nöjd.
Vi har rabatt och bra servise från dom att rekomendera.
HaDe Hasse
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Elcyklar

Tacksam för alla, men användarutlåtande är viktigast för mig.
Madav.

I tidningen får du en jämförelse mellan olika cyklar, i användarutlåtandet i regel bara ett subjektivt utlåtande om den egna cykeln.

Jag själv läste igenom många tester och tog med priset i beräkningen. Vissa cyklar kostar tre ggr så mycket med samma växlar, bromsar, elmotor och batteri. Endast ramen skiljer, de flesta är tillverkade i Kina.
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Elcyklar

Vi har gazbike hopfällbara det bästa som hänt ,har ännu inte lyckats tumma batteriet , cyklade från apelviken till getterön tur och retur, helt underbar att cykla på,dom är mycket stabila och sköna att cyckla på, nu kör jag på halva effekten ,för det går ganska fort annars, nu behöver jag inte trampa hela tiden,för jag kan gasa som en moped ,köpte dom i göteborg ,vi har rabatt i hbk, tror jag betalade ca 8400kr st år 2014,mvh håkan
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Elcyklar

Fjärde året med Gaze-bike. Jag har cyklat 5 mil på en uppladdning.
Får man problem med cykeln så är Gaze-bike mycket hjälpsamma och ingen diskussion om något går sönder, de fixar det.
Värdefullt tycker jag.
 
Toppen