• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

H

hianders

Guest
Sv: Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

Lycka till Kalle och Carla, ni är som gjorda för varandra. Ser fram emot att få höra mer ifrån er och den kanske påbörjade romansen.

Håller med Eva & Hasse! Måtte det klicka för er båda nu! Kanske kan ni få fira nyårsafton tillsammans?!! Dock ingen schnaps Kalle, bara liiiiite champagne eller Pommac.

fru hianders/Inger
 
Senast redigerad av en moderator:

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Sv: Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

Kalle, det här är Kajsa som är jätteledsen att hon inte kontaktade dig tidigare. Jag lovade henne att skicka ett foto där hon har finaste julkläderna på sig. Och så skulle jag hälsa att om nu inte kemin stämmer när du träffar Carla så väntar Kajsa.
Om hon blir uppochner kanske Jappe kan vända på fotot!!!!!:twitcy:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    659,4 KB · Visningar: 5

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

Vodafone har dött totalt trots att jag fyllde på med 500 spänn för ett par dagar sedan. XXXXX XXXXfåne!
Campingens mediokra uppkoppling räcker nog inte till, tror jag.

Jappe
 

Bilagor

  • ka.jpg
    ka.jpg
    128,9 KB · Visningar: 354

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

Kalle, det här är Kajsa som är jätteledsen att hon inte kontaktade dig tidigare. Jag lovade henne att skicka ett foto där hon har finaste julkläderna på sig. Och så skulle jag hälsa att om nu inte kemin stämmer när du träffar Carla så väntar Kajsa.
Om hon blir uppochner kanske Jappe kan vända på fotot!!!!!:twitcy:

Hmmm..söt liten tjej....nu börjar det bli svårt...:wub:....kan man inte ha flera, fast i olika husbilar :twitcy: så dom inte träffar varann? En sjöman har en flickvän i varje hamn, eller hur var det nu? :p:
 
H

hianders

Guest
Sv: Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

Grattis Kalle och Carla!!:msn_heart:

Hur träffades ni, åkte hon flyg till dig? Sköt om henne nu och var rädda om varandra! Nu får du visa din fästmö hela Sverige.

Inger/fru hianders
 

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Sv: Du snygga, snälla och trevliga tjej som gillar husbilslivet sökes!

Kajsa vill önska er lycka till och berätta att hon inte är ledsen att det inte blev ni två. Hon har nämligen träffat sin drömprins och dom förlovade sig också på nyårsafton. Bifogar ett foto på det lyckliga paret. Och som vanligt, är det uppochner kanske Jappe vänder.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    757,6 KB · Visningar: 3
Toppen