• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Chickoss

F

F.d. 25774

Guest
Sv: Chickoss

Ja det va så jag hade tänkt. Ett litet glatt öppet forum där allt d.v.s. Allt kan ventileras. :spinny:
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Chickoss

Jag var ute och gick i spåret i dag då jag såg några blåa
Saker i skogen. Det va blåa plastpåsar med hundskit i.
Hur dum kan en människa bli? Först plocka up skiten förpacka
den och sen slänga allt i skogen. Hade ju varit bättre att
Låta hundskiten ligga kvar där hunden gjorde sina behov.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Chickoss

Jaha! Här verkar alla föredra att sova:twitcy:
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Chickoss

I dag den 18/5 dagen efter den Norska nationaldagen ligger jag naken i solen och bara njuter. Livet är toppen. :twitcy:
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Chickoss

Jag håller alltid till höger så mycket som går. Underlättar för alla som vill köra om, även om dom är få (;-)). :mh2:
 

Häggen

FD HBK Medlem
Inlägg
630
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Sv: Chickoss

Jag håller alltid till höger så mycket som går. Underlättar för alla som vill köra om, även om dom är få (;-)). :mh2:

Helt rätt Chickoss. Detta med en bra fordonsplacering är viktigt ute i trafiken. Man ser ofta förare som ligger för nära mittlinjen. Små marginaler om man möts i 110 km/tim och båda ligger 25 cm från mittlinjen. Sikten för dom som skall köra om oss med husbil blir mycket mycket bättre om vi har en bra fordonsplacering. Häggen i ett soligt Umeå
 
F

F.d. 8562

Guest
Sv: Chickoss

Jag var ute och gick i spåret i dag då jag såg några blåa
Saker i skogen. Det va blåa plastpåsar med hundskit i.
Hur dum kan en människa bli? Först plocka up skiten förpacka
den och sen slänga allt i skogen. Hade ju varit bättre att
Låta hundskiten ligga kvar där hunden gjorde sina behov.

Bra skrivet och det är ju så även i städerna, jag tror att det är så att dom tycker det är pinsamt att bära skitpåsen så andra ser det så istället slänger dom rasket, utan påse så försvinner ju skiten fortare eller hur:spinny:
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Chickoss

Bra skrivet och det är ju så även i städerna, jag tror att det är så att dom tycker det är pinsamt att bära skitpåsen så andra ser det så istället slänger dom rasket, utan påse så försvinner ju skiten fortare eller hur:spinny:

Absolut, samt smartare.
 

Lars

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Klippan
HBK-Nr
100
Medlemskap
2024
Sv: Chickoss

Hej . Man slutar inte att förvåna sig vad folk slänger och var , bara dom blir av med det så struntar dom i var det hamnar
 
Toppen