• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campingstolar Isabella Thor

UffeA

FD HBK Medlem
Inlägg
220
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
25368
Medlemskap
2021
Vi bytte förra säsongen till Isabellas Thor-stolar. Tidigare hade vi en uppsättning från Dukdalf men kände att vi ville ha stol med integrerad dyna.
Bra sittkomfort och god flexibilitet att välja allt från upprätt läge till sovläge.
Vi kompletterade med ett par förlängningar för fötterna vilket gör eftermiddagsluren skön.
En annan fördel är att stolarna ihopfällda tar liten plats.
 
F

F.d. 54395

Guest
Sitter nog gött i thorstolen, men även om det är en skön och god dyna så kan det blåsa in kall luft i sprunget mellan rygg och sits.. Därför valde jag en annan stol med hel rygg då att säga..
Mvh micke
 

Burstnersolano585

HBK Intresserad
Inlägg
277
Kommun
Piteå
Hej!
Ja de är nog sköna. Vi valde efter en del övervägande ändå att köpa dessa stolar.

Detta pga de elastiska banden i sits och rygg. Det fjädrar mycket bra och är fint för comforten ;)

Länk:
Campingstol Wecamp Luna

//Jocke
Vi har också dessa Luna, riktigt sköna. Dock har de inte elastiska band i sitsen, bara i ryggen. Men det duger bra :)
 
Toppen