• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campervan.guide ställplatsapp

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Det med att söka efter en utlagd rutt är en riktigt bra funktion. Är bortskämd med den funktionen sedan många år tillbaka i PC:n som t.ex. ADAC ResiePlanner 2008-2009.
 

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Inlägg
313
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2024
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Har Igo, laddat Campercontact i min IPhone. Villa ladda ner även Campercaravan Pro. En kanske dum fråga, men velar. Ni kloka, tycker ni att jag skall ladda den i IPaden eller I Phonen?

Marjatta
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Har Igo, laddat Campercontact i min IPhone. Villa ladda ner även Campercaravan Pro. En kanske dum fråga, men velar. Ni kloka, tycker ni att jag skall ladda den i IPaden eller I Phonen?

Marjatta

Varför inte i båda?
Man betalar bara en gång.
Vilken enhet använder du för navigering?
PS! Sök på Campervan.guide Pro.
 
S

Sören-6830

Guest
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Laddat ner i båda enheter. Nu är det bara att lära använda den.
Bra att den är på Svenska.

Marjatta

I min version är översättningen i gjord med Google, nästan oläsbart, gör appen ointressant för mig i alla fall.
Stellplatz Radar fungerar nu oklanderligt, är i Tyskland nu och använder den frekvent.
 
Senast redigerad av en moderator:

bomaud

HBK Medlem
Inlägg
141
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13273
Medlemskap
2024
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Hej
Har köpt Pro versionen och den verkar mkt bra. Laddade ner den på min mini IPad som jag även använder som gps. Hur kan jag ladda ner den på min "vanliga" IPad ? Måste jag betala nedladdningen igen ?
// Bosse & Maud just nu på väg mot värmen.:)
 
S

Sören-6830

Guest
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Instämmer!
Yandex översättning är enligt min mening helt suverän!

Installerade om min app (proversionen) för att se om det skulle fungera bättre, då blev viss info på svenska och det mesta på tyska. Får väl göra en ominstallation igen.....
Annars fungerar ju Stellplatz Radar ypperligt, i alla fall i Tyskland.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Med kartene lokalt så fungerer i Here mye uten nett, men foretar du en søking så trenger Here internett - samme gjelder ruteplanlegging.
 
Toppen