• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campervan.guide ställplatsapp

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Jag har laddat ner den (köpt den) får se hur en fungerar 3 v i Tyskland men framför allt i Frankrike.
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

God morgon i tråden ! Har köpt/laddat ned denna app och måste säga att det ser mycket lovande ut, ännu testat bara i Sverige men planerar resa till Kroatien och har goda förhoppningar även där
Den har bra grafik, klar och tydlig och det bästa den är på Svenska, tack för tipset "Knarrevik" hälsar

Hasse & Ingegerd
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Jag hade "snik"-varianten tidigare men har nu köpt den fulla varianten.
Provade och lyckades växla till OpenStreetMap men kommer inte på hur man kommer tillbaka till Womo.stellplatz

I exemplen i denna tråd visas en rutt och man ser ställplatserna utmed denna rutt.
Hur och var lägger man upp rutten där platserna visas.

Om någon har tid och lust att lämna lite anvisningar så jag/vi kan få lite tips.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Hur använder jag kartor offline, finns det någon instruktion till de som inte är så tekniska som knarrevik
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Känner inte igen mig på din bild.
Kanske kan ominstallering rätta till problemet?
 

Arkilles

HBK Medlem
Inlägg
931
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2024
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Jag hade "snik"-varianten tidigare men har nu köpt den fulla varianten.
Provade och lyckades växla till OpenStreetMap men kommer inte på hur man kommer tillbaka till Womo.stellplatz

I exemplen i denna tråd visas en rutt och man ser ställplatserna utmed denna rutt.
Hur och var lägger man upp rutten där platserna visas.

Om någon har tid och lust att lämna lite anvisningar så jag/vi kan få lite tips.

Jag hittar ingen annan karta än den du har hittat och den är också med i alla exempel till appen på nätet. Så frågan är finns det något alternativ?
"Söka väg"/Rut är som Knarrevik skrivit längst upp där symbolen" Sök närheten" så står det under "Tryck här för att söka väg".
 
J

Jarn

Guest
Sv: Campervan.guide ställplatsapp

Har laddat ner denna app och tycker att den verkar intressant ock kommer definitivt testa den framöver.
Däremot undrar jag om den inte har färre ställplatser än Stellplatz Radar.
Letade efter en favoritplats i Müllheim i sydvästra Tyskland och den fanns inte med. Gjorde då en omkretssökning i båda apparna med samma km gräns. I Campervan fick jag upp drygt 50 platser och i Radar drygt 80 stycken.
 
Toppen