• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Caminito del Rey åter öppnad i mars

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Det gäller att beställa biljetter på nätet de är attraktiva och det släpps bara iväg 50 personer i halvtimmen. Pris 10 euro. Man får bara gå ett håll så har man väl startat så måste man fullfölja. Första o sista 1,5 km är de mest extrema. Det Finns en avsats med glasgolv här får max 4 personer vistas samtidigt (jag hoppade den :) ) vidare finns det sträckor där man måste lämna 1.5 meter ull framförvarande ifall det kommer sten uppifrån. Som de sa på informationen även en liten sten ........
Jag skall lägga upp lite mer bilder när jag får bättre nät :)
En fantastisk upplevelse var det iallafall
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Lovade lite mer bilder från denna promenad, Idag betydligt säkrare men de lämnar inga garantier för vad som kommer uppifrån. Och man ser den gamla leden över den nya på fotona. Mäktigt är det i alla fall en camping finns 2 km från starten och buss går tillbaka
 

Bilagor

  • IMG_5732.JPG
    IMG_5732.JPG
    2,2 MB · Visningar: 21

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Lite mer foton som utlovats Tyvärr lite dubbletter men är inte riktigt vän med den nya forumet ännu Men Har ni inte ont av höjder är detta en otrolig naturupplevelse. Där gåsgamarna följer dig :)
IMG_5785.JPG IMG_5784.JPG IMG_5764.JPG IMG_5761.JPG
 
Toppen