• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Cachingtur

Humlanlotta

HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
14379
Medlemskap
2025
Hallå där! Vi tänkte ta oss någon härlig tur med husbilen och vildcampa på något vackert ställe men har inga tips och idéer, har ni? vi skulle kunna tänka oss att bara dra iväg för en helg men en övernattning på fin avskild plats gärna nära vatten. Känner ni till någon trail någonstans som kanske passar oss?

Kan passa på att tipsa om några trailer i Kolmårdsskogarna, här finns ett antal olika långa trailar tex Fjällmossen som är en kortis eller "Sörmlands- Östgötaleden", väldigt vackert!

Kommer ni hemmåt våra trakter närmare Nyköping finns även här många vackra platser. Hör av er för fler tips!

God logglycka!
 
F

F.d. 55567

Guest
Sv: Cachingtur

kolla in klyftamon en bit ifrån götene
Vi var där före vi köpte husbil
Det tycker vi är synd för det hade varit kanon med husbil
 
F

F.d. 25288

Guest
Sv: Cachingtur

Kanske lite långt bort. Jag håller på runt Vombsjön i Skåne. Säkert minst ett 50 tal gömmor som man med lite god vilja kan leta upp. Flera fina platser att övernatta på. Det finns även fågeltorn som man kan studera djurlivet från.
 
Toppen