• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Beställning från Caravankungen

F

F.d. 54519

Guest
Hej alla!

För en dryg vecka sedan så gjorde jag en beställning på en stege från caravankungen.se och betalt men jag har varken fått något kvitto, mailsvar eller några produkter.

Är det någon som har erfarenhet av dem? Känns tyvärr inte som något vidare seriöst företag...

Hälsningar Ronnie
 
F

F.d. 54519

Guest
Kan hoppas men står inget på hemsidan och telefonnumret går inte att nås. Men det märks väl :)
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.253
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Jag köpte Sikaflex från den för två veckor sedan Inga problem, snabb leverans dessutom. Jag betalade med kort via deras Klarna check out. Det kom en orderbekräftelse direkt efter betalningen.

Har du kollat att pengar dragits från ditt konto? Kan det vara så att du missat verifieringen med BankID i slutet av betalprocessen?
 
F

F.d. 54519

Guest
Jag beställer grejer var o varannan dag på nätet men har aldrig varit i kontakt med caravankungen. Jag borde kanske mailat dem innan så jag visste att det var någon vaken i andra ändan innan jag beställde...

Men det låter positivt att du har beställt där nyligen. Jag betalade med kort, det har dragits pengar och kommit en automatisk orderbekräftelse precis när jag la order men ingen kvittens eller livstecken att de har handlagt ordern. Jag får hoppas att de vaknar snart.
 
F

F.d. 54519

Guest
De skickade aldrig några grejer och fick inget svar förrän nu, tre veckor senare. Det återbetalade pengarna och jag får beställa på annat håll. Nästa gång handlar jag kanske inte förrän jag fått svar på mail innan så man vet att det finns någon vaken i andra ändan...
 
Toppen