• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Annons

Marja & Örjan

HBK Medlem
Inlägg
185
Kommun
Orust
HBK-Nr
12574
Medlemskap
2026
Jag har försökt att lägga in annonser men det funkar inte. Jag mailade webchefen men jag fick till svar att klicka på annonser och följ instruktionerna men när jag klickar på skapa tråd händer ingenting.
Kan någon hjälpsam själ förklara för en dummis steg för steg hur det funkar Även lägga in bild
Jag har lagt in många annonser med bilder på blocket och det är hur lätt som helst men varför krångla till det här?????
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
@Marja & Örjan - Här en snabbvariant/-lektion i upplägg av en annons ...

1. Gå in på forum Annonser genom att klicka t ex här:
01.png


2. Klicka på Nytt inlägg, dvs här ...
02.png


3. Fyll i formuläret - Först välj Prefix (här lika med typ av annons - Säljes, Köpes, etc)
03.png


4. Skriv in en bra/säljande Rubrik (1), din annonstext (2) samt priset du vill sätta på varan (3)
04.png
(notera, jag glömde ladda upp/bifoga en bild - se nedan)


5. Du får då upp annonsen som den nu ser ut på forumet:
05.png


6. Det var här jag upptäckte att jag glömde fotot/bilden. Men, det kan man göra i efterhand. Klicka på Trådverktyg ovanför annonsinlägget (under den blå prisboxen) och välj Redigera tråd. Då får du upp en sida där du kan ändra din annons, och t ex ladda upp en bild. Du kan även klicka på Ändra under annonsinlägget.

06.png


7. Så här ser annonsen ut på sammanfattningssidan i forum Annonser:
07.png
 
Toppen