• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sitter och kikar på Melodifestivalen men "Snälla snälla" slinter folk på knapparna på telefonen när dom röstar ?

Jag trodde att alla hade min musiksmak ;) :)
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Stäng av ljudet å rösta på kläderna;)
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.664
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag gillar faktiskt Carolin af Ugglas. Hon är så udda och hennes Jannis Joplin inspirerade musik tilltalar mig. Men i melodifestival njae.

Men vilken underbar programledare. Henne gillar jag. Helt underbart leder hon melodifestivalen. Jag tycker att hon var höjdpunkten under programmet i kväll.

Eva
 
F

F.d. 4811

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Caroline af Ugglas = kanon!!!! Däremot programledaren är ett stort - men det är förhoppningsvis inte hon som skrivit vad hon ska säga.

När hon blir framröstad av den europeiska juryn så måste det säga väldigt mycket!
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Håller med min hustru om Caroline, men det är väl inte programledaren som blivit framröstad av den europeiska juryn för då är det nåt fel (eller är det syftningsfel kanske :)).

Programledaren var enligt min mening fullständigt kass. Dessutom oförskämd. Att med bild påstå att Shirley Clamps pappa är en hund är säkert åtalbart.

//Roger
 
Senast redigerad av en moderator:
B

Boxer

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag sitter här och smuttar på ett glas Apfelcorn och läser en bok som Jappe fick mej att leta fram. Mycket trevligt, ser här att det har tydligen varit melodifestival, hur gick det vann Sverige
 
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Eftersom det inte finns någon smileyknapp så responderar jag på detta sätt på Boxers inlägg.

:)

//Roger

PS. Ja Boxer. Den här gången vann Sverige. Hoppas att samma sker imorgon i damernas störtlopp.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 9232

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Påminner om när Sverige arrangerade VM i brännboll... Åtta lag ställde upp, samtliga var svenska. Så.... Sverige vann...
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag fattar inte att ni ser på skräpet ........:confused:Dessa sk underhållningsprogram måste väl tillhöra det absolutaste lägsta underhållningen som finns , har varit på en sk repetion och när till och med snubblingar är med i inrepeteringen då tappar underhållningsvärdet totalt
mening för mig och sedan har vi ju fortsättningen eurovision song contest ihop med en massa stater som har musik som låter som om någon har ont i magen.
Lordi var bra det året:D.meningslöst att ställa upp i sådana tävlingar du kan ju ändå inte vinna sedan dom gjort om och tagit in alla dessa länder , med ont i magen musik:mad:Nej program iden suger .................
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag kallar det att vara social med frugan samt svågern med fru som var på besök , skulle sett illa ut om jag bara satt vid datorn eller var i garaget .

Nä efter att ha sett 1 omgången fick jag bara avsmak på resten .
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Man måste ju se det om man ska kunna förfasa sig och ta avstånd från det.
Calle
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Men gossar ni har väl sett dom föregående åren , så det kan ju inte kommit som en nyhet....:confused:
Att programmet suger;)

Det är ju samma upplägg i stort varje år:mad:
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.269
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Tycker programmet var toppen.:confused::confused:

Sov som en stock i soffan o får väl titta i tidningen vad som hände.:sleep::sleep:

Näää, känns som det kvittar:D
 

Göte J

HBK Medlem
Inlägg
1.655
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2024
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag hade väntat att någon skulle fråga vad har detta med Husbilsklubben att göra. Nu är det ingent som gjort det, så då får jag göra det själv. Vad har detta program med husbilsklubben att göra ??

Och svara .
Jo lyssna på Alcazars vinnande låt, vad är det det sjunger ? "Stay the night", dom tänker naturligtvis på ställplatsproblemet !!!

// Göte J
 
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Programmet bjuder ju på lite underhållning, Emelia var nr.1
Carolin af Ugglas låt var suverän.
Men programledaren var katastrof, hon svarade ju sig själv hela tiden med ...mmmm

Lena
 
F

F.d. 53000

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag tycker programledaren var bäst ingen s.k stockholmshumor .hon var både snygg och häftig .Vilka snobbar det finns i klubben jag blir lite förvånad .:wideeyed:
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Hoppade över festivalen. Var istället och lyssnade på vår eminente medlem "Stollen" på Jamson. Vilket ös, här var det rocken roll hela kvällen.

Ska avslöja våra planer lite på en HBK orkester, vi har idag gitarr, bas och trummor. Resten saknar vi, vad kan just du bidra med. :rolleyes::rolleyes:
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Har ni inget annat att göra en lördagkväll än att titta på så låg underhållning programmet känns som uggla sjunger i låten "jag mår illa ".:wink: Bättre att ta med tanten på en promenad klart nyttigare ....;)
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Hoppade över festivalen. Var istället och lyssnade på vår eminente medlem "Stollen" på Jamson. Vilket ös, här var det rocken roll hela kvällen.

Ska avslöja våra planer lite på en HBK orkester, vi har idag gitarr, bas och trummor. Resten saknar vi, vad kan just du bidra med. :rolleyes::rolleyes:


en gitarr med mycket dist ...du gjorde helt rätt som skippade programmet :D
 
Toppen