• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ändra bankuppgifter hos ACSI

Kronvall

HBK Medlem
Inlägg
838
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2024
I september skicka jag mail till ACSI och fråga hur jag skulle gå tillväga för att ändra mina bankuppgifter. Ville inte att det skulle bli problem när dom ska dra pengarna för den nya utgåvan av katalogerna.
Fick detta som svar: ”End of september you will get a secured e-mail to change your bank detail”
Inget mail har kommit, jag har skickat påminnelse men inget händer.
Nu har katalogerna kommit så det är lungt från min sida:D
Är det någon av er där ute som har haft samma ”problem”?
 

casa diva

HBK Medlem
Inlägg
105
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
5165
Medlemskap
2024
I september skicka jag mail till ACSI och fråga hur jag skulle gå tillväga för att ändra mina bankuppgifter. Ville inte att det skulle bli problem när dom ska dra pengarna för den nya utgåvan av katalogerna.
Fick detta som svar: ”End of september you will get a secured e-mail to change your bank detail”
Inget mail har kommit, jag har skickat påminnelse men inget händer.
Nu har katalogerna kommit så det är lungt från min sida:D
Är det någon av er där ute som har haft samma ”problem”?
Hej!
Jag hade ung samma farhågor som Kronvall och kontaktade ACSI i Holland per telefon. Svaret var att dom debiterar det konto dom har registrerat ett litet belopp, ca 1 sek, i god tid innan utskicken sker. Om detta fungerar krediteras det igen och du märker inte detta. Om det däremot inte fungerar får du det mailet som omnämns.
Mvh Claes
 
Toppen