• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK i Expressen ;-)

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.238
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Som vanligt kan inte journalister skilja på namn och företeelser. Vi heter faktiskt Husbilsklubben.se, inte Husbilsklubben. Korrekt hade således varit om det stått att Leif är ordförande i husbilsklubben Husbilsklubben.se eller bara ordförande i Husbilsklubben.se.

Synd att det inte går att läsa hela artikeln (eller hade jag bara retat upp mig på fler fel?).
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Jag kan inte heller läsa artikeln, den kom bara upp i mobilen som "intressant för dej"
 

Leif Edström

HBK ordförande
Inlägg
3.678
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2024
Som vanligt kan inte journalister skilja på namn och företeelser. Vi heter faktiskt Husbilsklubben.se, inte Husbilsklubben. Korrekt hade således varit om det stått att Leif är ordförande i husbilsklubben Husbilsklubben.se eller bara ordförande i Husbilsklubben.se.

Synd att det inte går att läsa hela artikeln (eller hade jag bara retat upp mig på fler fel?).

Det är svårt det här med journalister, trots att jag påpekade att vi heter Husbilsklubben.se......så står det Husbilsklubben i artikeln o_O

/Leif
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Hur som helst, jag tror inte att Leif kan ha berättat mycket mer än vad vi redan har läst här på forumet. Frågan är bara hur journalisten har förmedlat detta vidare till omvärlden.

upload_2019-5-9_22-11-48.png
 
S

Sören-6830

Guest
Har läst via Readly och tycker väl inte att det är så mycket nytt. Lite råd till nybörjare och några rader om att husbilsintresset är växande.
 
Toppen